تماس
09150061008
مشهد ، بین وکیل آباد 36 و 38
info@khodrobarbia.com

جزئیات وبلاگ

تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر و جرثقیل حمل خودرو

تعرفه حمل خودرو با کفی خودرو بر

تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم .

1- مسافت

2- وزن خودرو

3- آب و هوا

4- زمان

5- نوع خودرو و بیمه

تاثیر مسافت در تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر:

در جابجایی خودرو یکی از ملاک محاسبه هزینه حمل خودرو با خودروبر و جرثقیل  مسافت می باشد . مسافت  تاثیر مستقیم  بر مصرف سوخت و هزینه تمام شده دارد . هر چند در جابجایی های شهری  و جاده ای تفاوت هایی وجود دارد. مثلا در جابه جایی های شهری مسافت عموما کوتاه می باشد و حجم ترافیک مسیر  تاثیر  گذار است. و لی در جابجایی های جاده ای  این طور نیست و مسافت طی شده در قیمت تمام شده اثر بیشتری دارد.

تاثیر وزن خودرو در تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر :

یکی از پارامتر های تاثیر گذار در قیمت ، وزن خودرو است هرچه وزن خودرو بالاتر باشد استهلاک و مصرف سوخت بیشتر میشود . شاید فکر کنید برای سنجش وزن خودرو شما ، از باسکول استفاده شود .ولی اینطور نیست اپراتور های خودروبر با دانش و تجربه ای که دارند حدود وزن خودرو را می دانند و همین وزن حدودی کفایت میکند. جهت آشنایی با مشخصات و وزن خودرو کلیک کنید

تاثیر آب و هوا در تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر :

در جابه جایی خودرو با خودروبروجرثقیل آب وهوا ملاک موثری در قیمت گذاری است، زیرا در زمان جابجایی ، ایمنی خودرو و خودروبر  بسیار موثر است. مثلا در هوای برفی با مجموع وزن خودرو و حامل و احتمال لغزنده بودن معبر حتما باید با سرعت مطمئنه این جابه جایی صورت گیرد که زمان طی شده تا 3 برابر افزایش می یابد .

تاثیر زمان در تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر :

این مورد را بهتر است با مثال بررسی کنیم دو خودروبر و یا جرثقیل حمل خودرو با مسافت یکسان درحال جابجایی خودرویی هستند. اما یکی مسیر هموار و مستقیم و دیگری مسیری گردنه ای و یا با ترافیک زیاد ، خب همینطور که مشخص است حامل دومی زمانی تا 3 برابر جهت رسیدن به مقصد صرف می کند. از این جهت پارامتر زمان حائز  اهمیت می باشد.

تاثیر نوع خودرو و بیمه در تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر :

نوع خودرو شما در قیمت تمام شده بیمه بسیار مهم است هرچه خودرو شما لوکس تر و کلاسیک تر یا به صورت کلی گران قیمت تر باشد بیمه آن نیز بیشتر خواهد شد . هرچند در جابجایی های شهری بیمه به صورت توافقی می باشد. و لی در مسیر های جاده ای، بیمه الزامی است . خودرو شما سرمایه شما است و بیمه می تواند خاطری آسوده برای شما رقم بزند. از این رو پیشنهاد میکنیم که در مسیر های شهری نیز برای خودرو تان بیمه را لحاظ کنید.

جابجایی خودرو به دو شکل جاده ای و شهری دسته بندی می شود

شهری :

در  جابجایی خودرو درشهرعواملی مثل زمان ، و بیمه اثر بیشتری دارند. اما تعرفه شهری به صورت کلی بین 800.000 تا 850.000 تومان برای حدود 10 کیلومتر می باشد. ولی این مبلغ برای کیلومترهای بیشترومتفاوت قابل مذاکره و به صورت توافقی انجام میشود .

جاده ای :

هزینه جرثقیل حمل خودرودرجاده با مسافت ، آب و هوا ، نوع خودرو وبیمه و وزن خودرو رابطه بیشتری دارد جاده کوهستانی باشد یا بیابانی  لغزنده باشد ویا گرمسیری باشد یا سردسیری همگی عوامل موثر برقیمت هستند. شیوه محاسبه کیلومتری 12.000 تا 15.000 تومان بسته به عوامل  محاسبه می شود.

نتیجه گیری:

تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر  با عوامل مختلفی چون مسافت ، وزن خودرو ، نوع خودرو و بیمه ، آب و هوا و زمان  محاسبه می شود که در مسیر های جاده ای و شهری هر کدام از عوامل تاثیر بیشتری دارند .در محیط های شهری  هزینه ورودی برای 10 کیلومتر بین 800.000 تا 850.000 تومان و جاده ای کیلومتری 12.000تا15.000 تومان می باشد. اما قیمت نهایی پس از مذاکره و توافق طرفین مشخص میشود و توافق مشخص کننده قیمت می باشد .

در صورت نیاز به حمل خودرو با خودروبر و جرثقیل حمل خودرو در مشهد و کل کشور کلیک کنید .

ایجاد کامنت